linasskatter.blogg.se

I denna blogg kommer ni få följa mina älskade (s)katter och deras vardag.

Dag åtta

Kategori: Stödhem 2022


DAGENS VIKT
245 gram (kattungen som fastnade vid förlossningen) +18 gram 

201  gram (svart kattunge med lite vitt på nosen) +15 gram 

197 gram (svart kattunge med vit svanstipp) +14 gram 

202 gram (randig 1) +11 gram 

194 gram (randig 2 med en vit ring runt svansen) +15 gram


För exakt en vecka sedan befann vi oss i Roma med Lavie, som snart skulle genomgå ett akut kejsarsnitt. Tänk att det redan gått en vecka. 

Så här sov bebisarna i morse runt 5:30, när jag var inne och pysslade om det innan jag cyklade till jobbet. 
(null)


Och här är lite foton från i eftermiddags
(null)

(null)

(null)

Deras ljudresurser börjar bli riktigt imponerande. Jag har sett på några stycken nu att ögonen börjar att öppnas så snart kommer jag ha fem blåögda små kisseungar som rultar o kring här hemma 🥰


Kommentarer


Kommentera inlägget här: