linasskatter.blogg.se

I denna blogg kommer ni få följa mina älskade (s)katter och deras vardag.

Dag 45 (lördag 26 november)

Kategori: Stödhem 2022



Breakfast for six
(null)


I dag har vi haft besök av en intressent och dennes dotter och mamma. Det är lilla Tippex de är intresserade av. Kattungarna var riktigt pigga och alerta större delen av besöket. Får dottern bestämma så kommer Tippex absolut flytta hem till dem när han är gammal nog och då jag känner intressenten sen barnsben så hoppas jag verkligen att det blir så, då vet jag att han kommer till ett bra hem. 

Senare på dagen kom en vän från Kattstödet förbi och gosade med kattungarna, hon som gör alla fina saker till Kattstödet och mina katter, som myntamössen, tälten, bäddarna, julgranen (som kattungarna lagt beslag på) med mera. 
(null)

(null)

Nu har de även lyckats lura till sig slottet/borgen på bilden som samma volontär har gjort. Stackars mina katter som blir av med alla fina saker 😱 Tur man kan köpa mer 😄 
(null)

Kattungarna är så himla piggelin nu, det märks att de inte behöver lika mycket sömn som för bara 1-2 veckor sedan. Nu ikväll var jag hos dem i 1,5 timme och de lekte och lekte och lekte. Till slut blev jag trött och gick ner igen och kunde höra dem leka ännu en stund innan de slocknade.

Leo tycker verkligen om den gröna fjädervippan. Han var helt obrydd över syskonen som dundrade fram och tillbaka genom rummet och som även sprang omkull honom några gånger - han hade bara ögon för vippan 🥰

Kommentarer


Kommentera inlägget här: