linasskatter.blogg.se

I denna blogg kommer ni få följa mina älskade (s)katter och deras vardag.

Hänt sen sist

Kategori: Stödhem 2022

 
Jag har haft problem med bloggen och inte kunnat logga in på nästan två veckor, men nu verkar det funka igen. 

Det har hänt mycket sen sist, min lilla kattfamilj har flyttat till Kattstödet i Follingbo i tisdags. 

Här kommer de foton jag tagit från det att jag sist kunde blogga den 5/12-22 tills innan familjen flyttade.

Felix 
(null)

Edith 
(null)

(null)

Tippex
(null)

(null)

Tippex 
(null)

(null)

Tippex 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Leo
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Lavie 
(null)


(null)

Jag försökte ta lite julfoton. 
Felix 
(null)

Tippex
(null)

Lavie var lite skeptisk mot tomtarna 
(null)

(null)

(null)

Mireya 
(null)

Edith
(null)

Leo
(null)

Leo tränar balansen 
(null)

(null)

Oops…
(null)

Mireya 

(null)

Leo
(null)

(null)

(null)

(null)

Daniel pratar med Mireya om vikten av att inte smita ner för trappan. Det gick in genom ena örat och ut genom andra :) 
(null)

Felix och Leo
(null)

Lavie 
(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: