linasskatter.blogg.se

I denna blogg kommer ni få följa mina älskade (s)katter och deras vardag.

Dag 12

Kategori: Stödhem 2022



DAGENS VIKT
315 gram (kattungen som fastnade vid förlossningen) +18 gram.
Jag har gett denna kattunge namnet Felix, som står för tursam. Tänkte att det passar bra, med tanke på att hans liv hängde på en skör tråd pga det tuffa förlossningsarbetet. 

256 gram (svart kattunge med lite vitt på nosen) +3 gram. 

260 gram (svart kattunge med vit svanstipp) +12  gram.

254 gram (randig 1) +12 gram 

246 gram (randig 2 med en vit ring runt svansen) +12 gram

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


När du blir brutalt väckt av din bror 😄 


I dag när jag städade i rummet så lämnade jag dörren öppen (mina katter var instängda i vardagsrummet), och mamman passade på att inspektera lägenheten en snabbis. Från att knappt ha velat lämna kattungarna, så står hon numera precis inför dörren och väntar när jag ska in. Snart måste jag fixa någon slags anordning så inte hela familjen smiter ut varje gång jag öppnar dörren. Det kommer inte bli lätt att stoppa fem vilddjur från att försöka fly, so wish me luck! 😄

Kommentarer


Kommentera inlägget här: