linasskatter.blogg.se

I denna blogg kommer ni få följa mina älskade (s)katter och deras vardag.

De senaste dagarna

Kategori: Stödhem 2022

Dag 35, 36 och 37

(null)

Jag har ingen chans att parera när fem kattungar och en mamma vill ut ur rummet 🙄 
(null)

Mireya älskar att tugga på tår och hänga sig fast med klorna i ens fötter 
(null)


Kattungen med vit svanstipp har nu fått namnet Tippex (TIPPex som i svansTIPP). 

Han var så himla söt i går när han hade sprungit av sig och blivit trött. Då lyfte jag upp honom i knät och han låg och tittade och myste. Kändes nästan som att han skulle kunnat somna där, men jag kunde inte låta honom göra det då jag var tvungen att lämna rummet. I dag har jag burit omkring honom i famnen när han sprungit av sig allt bus. Han ligger bara och tittar och myser ❤️ 

(null)

Ni får stå ut med bilder av mina ben och fötter, det blir en hel del städning när jag är i rummet och jag blir fort varm så jag kan inte ha så mycket kläder på mig i rummet 😄
(null)

(null)




Kommentarer


Kommentera inlägget här: