linasskatter.blogg.se

I denna blogg kommer ni få följa mina älskade (s)katter och deras vardag.

Dag 22

Kategori: Stödhem 2022


DAGENS VIKT 
Felix 511 gram (kattungen som fastnade vid förlossningen) +17 gram

438 gram (svart kattunge med lite vitt på nosen) +18 gram

 (svart kattunge med vit svanstipp)  var inte på humör att väga sig idag 

414 gram (randig 1) +17 gram 

394 gram (randig 2 med en vit ring runt svansen) +15 gram

(null)
Ibland vill man sova nära/uppå varandra 
(null)

Men ibland vill man ha lite space
(null)

Den här lill-tjejen gillar att pussas 
(null)

(null)

Nu har jag fått upp babyvakten så jag kan spionera på kattungarna när jag vill 😄 
(null)

(null)


Om dessa kattungar följer mina förra stödhemskattungar så kommer de börja vara ute i rummet mer och mer om bara någon dag. 
(null)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: