linasskatter.blogg.se

I denna blogg kommer ni få följa mina älskade (s)katter och deras vardag.

Dag 106

Kategori: Stödhem


Gissa vad vi har gjort idag? 
(null)

Vi har hundtränat kattungarna igen. Vi lämnade in Viklaukatten vid veterinären 10:30 och den visade sig vara okastrerad, så vi lämnade katten där för kastrering, vaccinering, chip mm och åkte hem till mig för att vänta på att klockan skulle bli 14:30 då vi kunde hämta katten igen så det passade bra att hundträna lite.  (null) 

Det gick jättebra. Vilde var ju tuff även första gången men nu var han ännu tuffare. Han kom ner för trappan nästan direkt. 
(null)

Vilde till och med la sig på Lias lilla sovplats 
(null)

Efter ett tag kom Bonnie också ner 🙌🏼
(null)

Hon höll sig lite längre ifrån Lia än Vilde gjorde men tänk vilket framsteg. Förra gången vågade hon sig knappt ner alls. 
(null)

Trötta kissekatter. När vi skulle hämta Viklaukatten vid veterinären så sov alla mina katter + kattungarna sött, så jag valde att låta kattungarna vara fria i lägenheten. Första gången de fick vara det när ingen människa var hemma och det gick bra allting. Alla sov fortfarande när jag kom hem en timme senare 😀
(null)

(null)

(null)


Kommentarer

  • Lutt säger:

    De är så duktiga! <3

    2021-01-07 | 21:51:20

Kommentera inlägget här: