linasskatter.blogg.se

I denna blogg kommer ni få följa mina älskade (s)katter och deras vardag.

Dag 104 och 105

Kategori: Stödhem

Hellu! Allt är bra med kattungarna, det är fullt ös hela tiden. Det är nästan en ren fröjd när man kan stänga in dem i sitt rum för kvällen 😜 😴 (null) 
I går var det fullt upp i Viklau, så det blev inte så många foton tagna och i dag har jag mest vilat, förutom när jag städat men här kommer iallafall de få foton jag tagit i går och i dag. 

Vilde kom mig till mötes när jag kom hem från Viklau i går ❤️
(null)

Gott med skinka!! Bonnie äter nog överlag lite mer än sin bror. 
(null)     Kattungarna har tuggat sönder min julstjärna 🙄
(null)

(null)

Jag hittade en gömma med leksaker när jag städade i dag. Bakom vår AC. 
(null)

(null)

Bonnie försöker närma sig Miranda. Ibland när Miranda är riktigt, riktigt trött får hon iallafall ligga ganska nära 😻
(null)



Vi lyckades fånga in katten i Viklau i går 🙌🏼 
(null)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: