linasskatter.blogg.se

I denna blogg kommer ni få följa mina älskade (s)katter och deras vardag.

Dag 25

Kategori: Stödhem


Dagens vikt
Luna: 347 Gram

Luna i bakgrunden och Vilde framför
(null)

Jag kunde tyvärr inte komma närmare kattungarna för ett foto då Festis vaktade, men Luna hade somnat med sitt ben runt en av sina systrar. Så gulligt ❤️
(null)

Festis hälsar 
(null)

Luna och Agnes
(null)

Jag lyckades inte fota det men i dag lapade Bonnie lite vatten. 
(null)

Vilde
(null)

(null)

(null)


Kattungarna verkade nyfikna på mammans mat..,

... så jag hällde upp Royal canin kitten på brickan. De åt dock inget men trampade omkring i det, så blir nog att moppa i morgon 😜

Kattungarna busar en hel del med varandra, men nu har de även börjat leka med leksakerna i sitt babygym. 




Vad har hänt mer i dag då? Jo, Luna spann när jag klappade henne!! Och Bonnie vässade sina klor på pappklösbrädan, precis som hennes mamma gör 😊

Kommentarer

  • Lutt säger:

    Ljuvliga <3

    2020-10-18 | 20:19:29

Kommentera inlägget här: