linasskatter.blogg.se

I denna blogg kommer ni få följa mina älskade (s)katter och deras vardag.

Dag 64

Kategori: Stödhem


I morse gjorde jag min sedvanliga morgonstädning vid katterna innan jag ställde fram frukosten (om jag börjar med att ställa fram mat så får jag aldrig in mamman i rummet igen och på morgonen vill jag att det ska gå undan då jag ju ska jobba). När jag ställt fram frukosten insåg jag dock att det saknades två katter - Bonnie och Vilde. Jag hade haft Bonnie hängandes i byxbenet bara minuter innan så jag tänkte att de gömt sig i klädkammaren men icke. De var inte i badrummet heller, så då tänkte jag att de nog var i sitt rum under sängen eller nåt. Jag kan ju dock inte stänga dörren till rummet igen utan att veta helt säkert så jag skramlade med en leksak och då kom de farandes upp för trappan, så nu vågar de sig hela vägen ner även utan att mamman följer med. När jag kom ner igen insåg jag vad de roat sig med nere, närmligen att möblera om på mitt arbetsbord 🙈😀

Vilde, Bonnie och Luna
(null)

Vilde
(null)

Bonnie är så söt att man nästan tuppar av 🥰
(null)

(null)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: