linasskatter.blogg.se

I denna blogg kommer ni få följa mina älskade (s)katter och deras vardag.

Dag 61

Kategori: Stödhem


Med magen i vädret 
(null)

Vilde och Bonnie
(null)

Bonnie
(null)

Hungriga kisseungar 
(null)

(null)



Agnes 
(null)

(null)

(null)

Luna
(null)

Agnes, Luna och Bonnie, alltid är det någon som rör sig 🙄
(null)

(null)

I dag tog jag fram den här aktiveringsleksaken för första gången. Jag hade på känn att Luna skulle vara först fram, men jag anade inte att även mamma Festis skulle visa intresse. Det här är en fantastiskt bra leksak som även används flitigt vid Kattstödet. Den finns på Zooplus och heter Funny butterfly kattleksak och kostar bara 155 kronor. Fjärilarna behövs bytas ut ibland när de blivit för sönderbitna. Denna leksak har Mina och jag även använt i fältarbete. Det var tack vare den som vi lyckades fånga in min Pixel och hans syskon. 

Luna gillade den verkligen 




Kommentarer

  • Anonym säger:

    Så fina! Vi längtar efter Luna & Agnes! 🥰

    Svar: 😊❤️
    linasskatter.blogg.se

    2020-11-23 | 20:13:26

Kommentera inlägget här: