linasskatter.blogg.se

I denna blogg kommer ni få följa mina älskade (s)katter och deras vardag.

Dag 57

Kategori: Stödhem

Nu är det jul igen. Typ. Jag har äntligen hittat lite ork och börjat ställa fram julsaker (I know, I know - jag är sent ute 😜). Det blir inte direkt något julpynt i kattfamiljens rum, då det är lite som att be om att pyntet ska gå sönder men de fick iallafall en julfilt som jag la på bordet, vilket är det ställe där alla kattungar verkar ligga och sova numera. Jag vet inte vart mamman sover, då hon alltid står precis innanför dörren när jag öppnar. 

Luna
(null)

(null)

Vilde och Luna 
(null)

Vilde 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Agnes 
(null)

(null)

(null)

Luna
(null)

(null)

(null)

Agnes och Vilde 
(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: