linasskatter.blogg.se

I denna blogg kommer ni få följa mina älskade (s)katter och deras vardag.

Dag 54

Kategori: Stödhem


I morse klockan 07:21. Luna hanging around. 
(null)

Kattungarna föredrar verkligen färskt vatten. Jag byter minst morgon och kväll, men på sistone oftast även en gång mitt på dagen då jag märkt att de flockas vid vattenskålen så fort jag fyllt på nytt vatten. Särskilt på morgonkvisten blir de extra glada för nytt vatten, då har det ju gått en hel natt sen sista bytet. Kanske borde köpa en vattenfontän men misstänker att det bara skulle bli fullständigt kaos då 😆 
(null)

Här sitter Mamma Morr och gäspar 
(null)

Festis älskar den lilla docksängen 🥰 
(null)

(null)

Ungefär så här ser mina lunchraster ut för tillfället :)

Bonnie mosar Luna 😂

Vilde 
(null)


(null)

(null)

I dag städade jag i klädkammaren (som här vid oss tillhör katterna) så kattungarna fick passa på att spana in det lilla rummet som oftast har dörren stängd 
(null)
(null)

(null)

(null)

(null)

Och här hänger Luna... igen 😀
(null)

Kommentarer

  • Lutt säger:

    Vad synd att de rörde sig på korten med alla fyra på bordet, fy bubblan vad fina de kunde blivit! <3

    2020-11-17 | 07:41:43
  • Lina säger:

    I know!!! 😱

    2020-11-17 | 14:33:55

Kommentera inlägget här: