linasskatter.blogg.se

I denna blogg kommer ni få följa mina älskade (s)katter och deras vardag.

Dag 53

Kategori: Stödhem

Dagens vikt
Luna: 768 gram (en ökning på ca 16 gram/dygn sen i måndags). Jag väger inte kattungarna så ofta längre som ni nog märkt. Men det skadar ju inte att hålla lite koll så lilltjejen växer som hon ska 🥰 

(null)

(null)

(null)

Så här låg kattungarnas leksaker i dag. Undrar vem av dem som är så ordningssam och samlar alla leksaker på ett ställe?
(null)

Agnes ❤️ 
(null)



Jag lurade upp Bonnie på min mage med hjälp av lek. Tyvärr var hon alltför busig för att kura ihop sig och somna i min famn, men snart kanske 😊
(null)

(null)

Så här satt tre nyvakna missar en av de gånger jag öppnade dörren i dag. Bonnie stod, liksom sin mamma, precis innanför dörren och väntade på krubb. 
(null)

När alla blir törstiga samtidigt 😀 


Vilde busar. 
(null)

Fyra små kisseungar 
(null)









Kommentarer


Kommentera inlägget här: