linasskatter.blogg.se

I denna blogg kommer ni få följa mina älskade (s)katter och deras vardag.

Dag 41

Kategori: Stödhem

Mor och dotter ❤️
(null)

Vilde blir bara sötare och sötare för var dag som går. I dag var förstå gången hann spann när jag klappade honom 🥰
(null)
(null)

(null)

(null)

(null)

I dag har alla kattungar tagit sig upp i sängen helt själva. Ena riktiga klätterapor är dom.

Här är Agnes och Bonnie i sängen 
(null)
 
Agnes
(null)
(null)

(null)

(null)

(null)


Jag försökte ta kort på alla rödingar tillsammans, det gick så där 😊
(null)

(null)

Jag körde ett workoutpass. Jag kallar det benlyft med kattunge! 
(null)

(null)

(null)

När jag hade suttit i sängen en stund kom
Festis och la sig precis under mig och kallade på sina ungar så de kom trippandes allihopa för att äta. Det var lite nervöst att resa sig upp, då hon ju är en bitare men det gick bra. 
(null)




Kommentarer


Kommentera inlägget här: