linasskatter.blogg.se

I denna blogg kommer ni få följa mina älskade (s)katter och deras vardag.

Dag 96

Kategori: Stödhem

Vad jag kan vila ögonen på när jag tar en liten paus från jobbet. Visst har jag det bra? :)
(null)

(null)

Nu är vi inne på fjärde, eller möjligtvis femte, fjärilen på fjärilsleksaken. De går åt som vegansmör i solsken. 
(null)

Syskonkärlek ❤️ (låt nu inte skenet bedra fullständigt, de här två kan slåss så hårtussarna flyger emellanåt 🙄)
(null)

(null)

(null)

(null)

Det märks att det var en workingday. Kattungarna är helt slut och gäspar ikapp för fullt 😴 
(null)

(null)

(null)

Städning pågår 
(null)

"Is that elk still starring at my butt?" - Vilde 
(null)

Strax före 16:00 stängdes kattungarna in i vardagsrummet några minuter, då bonushusse var på väg hem och då jag inte vill riskera att de smiter ut när ytterdörren öppnas. De är så himla snabba. 
(null)

(null)

Det bästa på hela dagen - att få lägga sig ner i sängen
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: