linasskatter.blogg.se

I denna blogg kommer ni fÄ följa mina Àlskade (s)katter och deras vardag.

Dag 90

Kategori: Stödhem

Frukost *nom nom*
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Vilde bara kan inte lĂ„ta Miranda vara ifred 😜 
(null)

(null)

(null)

(null)

Jag tror Bonnie Ă€r lite ha-galen. HĂ€r hĂ„ller hon fast vid fjĂ€rilen OCH bollen i rĂ€lsen, sĂ„ Vilde fick snĂ€llt se pĂ„ nĂ€r hon la beslag pĂ„ bĂ€gge leksakerna 
(null)

(null)

Suck, Vilde smĂ€llde igen datorn -igen- och jag orkar inte gĂ„ upp och starta den pĂ„ nytt đŸ˜© 
(null)

(null)



Kommentarer

  • Lutt sĂ€ger:

    Det ska finnas nÄgon instÀllning som gör att datorn fortsÀtter trots att locket stÀngs, frÄga gubben om hjÀlp =)

    Svar: Jag fĂ„r nog göra det, sĂ„ hĂ€r kan vi inte ha det. Jag ligger i farozonen för övermotionering 😜
    linasskatter.blogg.se

    2020-12-23 | 08:52:05
  • Lutt sĂ€ger:

    Hahaha!

    2020-12-23 | 19:58:16

Kommentera inlÀgget hÀr: