linasskatter.blogg.se

I denna blogg kommer ni få följa mina älskade (s)katter och deras vardag.

Dag 87

Kategori: Stödhem

Sötnos 
(null)

Jag ställde upp kompostgallret i dag igen så kattungarna skulle kunna hälsa lite på mina katter genom gallret. Jag glömde dock att Pixel kan hoppa nästan hur högt som helst (liksom alla katter som är från samma ställe på norra Gotland som han är), så han hoppade helt enkelt från trappan upp på trappräcket. 

(null)

Pixel är så duktig med kattungarna :)




(null)

(null)

Pixel smakar av kattungarnas frukost 
(null)

Bonnie är så nyfiken på Pixel ❤️
(null)

(null)

(null)


Den blicken alltså ❤️ Han är lite orolig så fort kattungarna rör sig eller närmar sig
(null)

Men samtidigt så nyfiken att han måste vara kvar i rummet 😀
(null)

Vilde är så tokig 😀



Nu ska jag upp och ge kattungarna kvällsmat. 

Kommentarer

  • Lutt säger:

    Åååååh, vad duktig han är!

    /avundsjuk

    Svar: Ja, jag är så stolt över honom ❤️
    linasskatter.blogg.se

    2020-12-19 | 19:22:18

Kommentera inlägget här: