linasskatter.blogg.se

I denna blogg kommer ni få följa mina älskade (s)katter och deras vardag.

Dag 85

Kategori: Stödhem

Natten gick förvånansvärt bra, kattungarna härjade runt till klockan 23 men därefter tokslocknade dom och under natten vaknade jag bara en gång när de körde ett race över mig. Luna var så himla go och ville sova i sängen. Hon la sig vid mina ben efter en lång gosestund och även Vilde kom och la sig.
 
När klockan ringde i morse sov kattungarna så här. Svårt att se, men Agnes och Bonnie sov i fönstret tillsammans och Luna under bordet i en kattbädd. Vilde sov bakom tältet på bordet så därmed syns han inte på bilden. 

De var faktiskt ganska morgontrötta alla fyra. Jag trodde det skulle bli fullt ös direkt, men Luna och Agnes kom upp i sängen och ville ha morgongos en bra stund. Det var jättemysigt ❤️ 

Sen vankades det frukost. Jag hann inte ens ställa ner frukosten på golvet innan kattungarna var all over the place
 
Kattungarna har varit lösa i lägenheten större delen av dagen. 

Bonnie älskar den här leksaken, de senaste veckorna har hon smitit ner för trappan så fort hon fått chansen för att leka. Nu har även Luna och Vilde upptäckt den. 
 
Den finns på Zooplus.
 
 
I dag fick kattungarna kyckling. De var väldigt förtjusta till en början men tröttnade snabbt och lämnade det mesta.

Vilde låter hälsa till framtida matte och husse att han verkligen gillar denna fönstersäng 🤗

 
Oj, vad Pixel ser ondskefull ut 😀 Han stod dock bara och tittade genom fönsterrutan på Luna som fräste en del
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: