linasskatter.blogg.se

I denna blogg kommer ni få följa mina älskade (s)katter och deras vardag.

Dag 84, inlägg 2

Kategori: Stödhem

 
Sicken bonus, va? Två inlägg på samma dag. 

Appen funkar fortfarande inte och även om appen lämnar en hel del kvar att önska så är det betydligt smidigare än att blogga utan app. Det går inte att få nån ordning med text och foton så inläggen blir inte så informativa. Mest bilder. 

I natt ska jag sova vid kattungarna i deras rum. Jag vill ha lite koll om de skulle bli ledsna då deras mamma försvunnit, men än så länge har jag inte märkt nåt alls av det idag. De är precis lika tokiga och fulla med bus som vanligt. 
 
Luna försöker äta upp bordet 
 
Agnes bäddade ner sig under mitt täcke. I två minuter. Sen var det fullt ös igen. 
 


 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: