linasskatter.blogg.se

I denna blogg kommer ni få följa mina älskade (s)katter och deras vardag.

Dag 74

Kategori: Stödhem


Gissa svansen (rätt svar finns i slutet av inlägget)
(null)

(null)

Festis 
(null)

Husse tar kort på Bonnie som gått ner för trappan och spanar in på honom genom fönstret. 
(null)

Och här filmar husse när Pixel står och spanar på kattungarna och gör sina Pixelljud

Luna
(null)

(null)

(null)

Luna med mitt kramdjur Lassie, som hängt med sen jag var två år. Mina första levnadsår var säl mitt favoritdjur, men de senaste 35 åren, eller så, står katter högst på listan. 
(null)

Ännu ett kramdjur, men detta är husse Daniels björn som också har en hel del år på nacken.
(null)

Vilde balanserar
(null)

Katterna har börjat dra ut lådor 
(null)

Luna the klätterapa
(null)

(null)

Festis
(null)

Luna
(null)

Bonnie fastnade med en klo i mitt lillfinger förut. Det gjorde så jääääla ont, men då jag var i färd med att försöka lyfta ner henne från kompostgallerdörren som hon klättrat upp i och då hon febrilt höll tag om gallret med andra tassen och då jag höll en kaffekopp i ena handen så fick jag snällt hålla masken i de ca 10 sekunder det tog innan hon släppte gallret så jag äntligen kunde lirka loss hennes klo som borrat sig långt in i mitt finger. Längsta 10 sekunderna i mitt liv.
(null)

Luna - det känns som i går när kattungarna kunde ta sig igenom kompostgallret utan problem. Tänk vad snabbt de växer de första månaderna i sitt liv. 
(null)

Luna brukar sitta på golvet och titta upp mot fläkten och fläktsnörena som dinglar i fläktdraget så i dag fick hon leka lite med dom 







Rätt svar: 
(null)
Det är Lunas svans
(null)     


Kommentarer


Kommentera inlägget här: