linasskatter.blogg.se

I denna blogg kommer ni få följa mina älskade (s)katter och deras vardag.

I morse...

Kategori: Doris

... vaknade jag av att mina ben stötte emot något när jag skulle sträcka ut dem, and guess who it was? 
Doris! 😻 
(null)

Så här låg jag, med benen uppdragna och Doris låg som den grå fläcken som ska föreställa en katt 😛 
(null)

Vi hade nog sovit så ett tag, för benen var verkligen i behov av utsträckning. Det är märkligt, jag sover verkligen jättetungt. Som klubbad. Oavsett vad. Det kan ta lååång tid innan jag somnar men när jag sover då sover jag, FÖRUTOM om en katt lagt sig bredvid mig och jag stöter emot denne, då vaknar jag direkt. Som i morse, jag vaknade direkt när benen stötte emot ett mjukt hinder. Jag hann inte mer än nudda Doris så hon lyfte bara på huvudet och började spinna. 

Inte någon större grej att vakna med en katt i sängen, I know, men när katten är Doris är det STORT. Hon vill gärna vara vid mig i sängen på kvällarna och gosa/leka/nafsa på mina fingrar men hon sover aldrig med oss. Hon sover nästan jämt under mitt nattduksbord på mina mjukisbyxor. Hon vill vara nära men inte uppå. Så det var sannerligen en bra start på dagen att vakna med henne så nära ❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: