linasskatter.blogg.se

I denna blogg kommer ni få följa mina älskade (s)katter och deras vardag.

Söndagen den 11 mars 2018

Kategori: Bonuskatter

I går var jag vid mina bonuskatter för första gången på 3-4 veckor, pga sjukdom, halka och sånt elände. 
Det var jättemysigt att träffa katterna igen. Det var några som jag inte träffat förut, som kallas Lille Grå, Mellan Grå, Lille Svart och Mellan Svart. De är skygga och låg mest och tryckte tillsammans i en kattbur. Lille Svart var dock framme en stund och verkade lite nyfiken när jag viftade med ett leksaksspö, men han vågade inte riktigt ändå fram för att leka. 

En av de andra katterna kunde inte motstå att komma ut ur buren när jag ställde väldoftande (enligt katterna iallafall) mjukmat utanför 
(null)

Men sen ångrade han sig och körde en "slowly backing away", när han insåg att jag kikade på honom. 
(null)

I köket håller Miss Miljarden till, precis som sist jag hade ett kattpass. Miljarden har haft det tufft innan hon kom till Kattstödet, men verkar ha funnit sig väl till ro och hon missar inte en chans att gosa. Hon är verkligen jättemysig

Och så fin 😻
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Jag tror att en intressent har lämnat en intresseanmälan på henne, så håll tummarna. 

I kontoret bor för tillfället Kevin, Jagger och Kulla-Gulla. Det var fullt ös på grabbarna, men Kulla-Gulla vill mest äta, gosa och sova. Först ut är *trumvirvel* 
KEVIN
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Alltså vad är det med grå katter? Hur kan de vara så otroligt vackra?
(null)


Bus-ungen Jagger tar det lite lugnt en stund
(null)

Världens fluffigaste svans?
(null)

Fina Kulla-Gulla
(null)

Och avslutningsvis en liten film på Kevin och Jagger



Kommentarer


Kommentera inlägget här: