linasskatter.blogg.se

I denna blogg kommer ni få följa mina älskade (s)katter och deras vardag.

Catching up

Kategori: Decibel & Miranda Li

Många inlägg nu, jag passar på när jag ändå är hemma sjuk och inte har så mycket att göra. Jag tänkte ge det ett försök att bli lite mer aktiv här i kattbloggen. Det har varit si och så med det mycket beroende på att jag alltid hatat blogg.se’s app. Att  blogga från mobilen passar mig bättre då mobilen alltid är nära till hands. Datorn används mest till att se på Netflix. Men för att kunna blogga från moben krävs en fungerande app. Blogg.se verkar ha uppdaterat sin app och jag vågar inte hoppas för mycket  än, men det känns mycket bättre och stabilare än tidigare versioner. 

Jag kommer så klart inte blogga så här mycket för jämnan men kanske ett eller ett par inlägg i veckan iallafall. 
För tillfället fortsätter jag ösa ur mig inlägg ett tag till, helt enkelt de foton jag har på mobilen, så håll till godo :)

(null)

Här har Decibel varit uppe på diskbänken och stulit kokt kyckling. Kycklingen var till katterna men Decibel hade tydligen inte tålamod nog att vänta tills kycklingen svalnat så hon tog saken i egna händer (tassar) 
(null)

(null)

Miranda
(null)

(null)

(null)

(null)

Jag köpte en fin, mysig, varm kofta för ett tag sen som även Miranda, som är lite frusen av sig, älskar så vi bestämde att vi ska ha delad vårdnad om koftan. Delad vårdnad som i att Miranda har vårdnaden ca 10 dagar sen har jag vårdnaden 1-2 dagar sen är det Mirandas tur igen 😄
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Platt-katt
(null)

Fina Dessie
(null)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: