linasskatter.blogg.se

I denna blogg kommer ni få följa mina älskade (s)katter och deras vardag.

Presents

Kategori: Decibel & Miranda Li

Eftersom katterna fyller år 1 april och 20 juni brukar de få presenter nån gång där emellan. I går kom två av paketen jag beställt, innehållandes detta. Ett underlägg och en skål från supercat.se
(null)

+ denna möbel som också är från supercat.se
(null)

Vi har alltid en Klöstunna som står vid terassdörren som katterna älskar. Jag har tidigare bara köpt svarta, men nu köpte jag en brun istället. Fin va?
(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

På balkongen brukar vi också ha en Klöstunna. Jag slängde den som stått på balkongen hela vintern när vi hade grovsopshämtning för ett tag sen, så nu har jag tagit upp den svarta och ställt den där istället och den nya bruna står i vardagsrummet. Lite random att ha en kontorsstol på balkongen kanske men Daniel tänkte slänga den när vi slängde grovsopor sist men då kom jag på att vi kan ha den på balkongen över sommaren och slänga den nästa gång det är hämtning av grovsopor i höst nån gång. Katterna älskar att vara på balkongen så då får de ett ställe till de kan sova på. 

(null)
(null)

Det bästa med att handla in stora saker är kartongerna sakerna levereras i. Det tar inte så lång tid att skära till några hål och göra det till ett litet kattkrypin och det är alltid uppskattat. 
(null)

(null)

(null)


(null)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: