linasskatter.blogg.se

I denna blogg kommer ni få följa mina älskade (s)katter och deras vardag.

Love

Kategori: Decibel, Doris & Miranda

Under loppet av en minut fick jag inte mindre än två "kärleksbufflisar" av Doris. Inte huvud mot huvud som man kan få av de andra katterna men hon bufflade sitt huvud mot min framsträckta hand samtidigt som hon spann och visade att hon ville ha gos.

(null)

Därefter bet hon mig. Well Well; det kan inte bara vara rosa fluffiga moln hela tiden :) 


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Klättermaja
(null)

Se som hon skimrar ❤️
(null)

Bababababaaad to the bones
(null)

Förmiddagslur. Dessie till vänster på den rosa filten och Randa i lilla sängen på bordet. 
(null)

Eftermiddagslur. Randa till vänster på den rosa filten och Dessie till höger på det rosa badlakanet.
(null)



Kommentarer

  • Lutt säger:

    "Därefter bet hon mig." Vilken himla tur att unga katter har så mjuka tänder.

    2018-08-19 | 16:58:30
  • Lina säger:

    Hon börjar tyvärr få riktigt vassa tänder. Jag längtar tills det blir så kallt att jag kan överge tunna sommartäcket och övergå till tjocka vintertäcket då hon bitit genom täcket några gånger när jag råkat röra på foten 😂

    2018-08-20 | 19:30:12
  • Lutt säger:

    Jag var sarkastisk och tänkte på de sylvassa mjölktänderna, men sen kom jag på att hon nog redan har tappat dem ;)

    Ser dig framför mig med en Doris i ena foten och en Miranda i den andra, HAHA! Minitåtuggarn XD

    2018-08-20 | 21:26:28

Kommentera inlägget här: