linasskatter.blogg.se

I denna blogg kommer ni få följa mina älskade (s)katter och deras vardag.

Bara massa text

Kategori: Allmänt


Doris var så söt förut. Miranda kom hem från nåt äventyr och Doris (som satt i kattgården) tryckte sig mot gallret och ville gosa med Miranda på andra sidan gallret. Miranda gick fram och nosade lite och DÅ... snabbt som bara attan, sträckte Doris ut hela armen och gav Randa en liten bitchslap på nosen. Miranda såg så himla förvånad ut att denna hyggliga matte inte kunde annat än skratta. 😀 

Förut försökte Doris krypa in under en filt i soffan så nu har jag bäddat där och gjort en koja så hon kan krypa in om hon fryser. Jag trodde hon skulle slänga sig in i kojan men icke. Hon la sig till ro på mina mjukisbyxor som hamnat i en hög på golvet nedanför min säng, men hon puffade in dem lite under nattduksbordet så nu ligger hon där och somnar nog snart, precis som jag 😴 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: