linasskatter.blogg.se

I denna blogg kommer ni få följa mina älskade (s)katter och deras vardag.

Ljuvliga helg

Kategori: Decibel & Miranda Li

I går och i dag har det nästan känts som vår. Katterna har varit ute en hel massa och Decibel låg till och med ute och slappade en stund 
(null)

(null)

Jag har storstädat badrummet halva dan i dag. Decibel höll sig undan men Miranda kom in och hjälpte till emellanåt 

(null)

(null)
(null)

Man blir trött av att städa
(null)

När jag städade ur badrumsskåpet hamnade vissa badlakan i sängen och givetvis passade katterna på att placera sig uppå dem. De verkligen älskar badlakan 
(null)

(null)


(null)
(null)

En del andra badlakan slängde jag över trappräcket och vips så for Miranda upp och spatserade omkring. Hon gör jämt så, även fast jag skällt på henne 
Hur
Många
Gånger
Som
Helst
(null)
I går städade jag nedervåningen och ställde upp kattmaten på köksbänken. Det tog inte lång stund innan Miranda sniffade sig till vart maten fanns
(null)

Miranda spionerar på en grannkatt
(null)

Det är så gulligt när katterna sover så här nära varandra. Närmare än så lär det aldrig bli 🙄
(null)

(null)

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: