linasskatter.blogg.se

I denna blogg kommer ni få följa mina älskade (s)katter och deras vardag.

Lilla bus

Kategori: Miranda Li´s upptåg

Miranda är verkligen rolig. Och tokig på alla sätt och vis. Det är aldrig en lugn stund med denna katt. Eller äh, nu tar jag i. Miranda, liksom alla andra, måste sova ibland och (tack och lov 😜) så sover katter ganska mycket så självklart är det ganska lugnt när hon sover åtminstone (om hon inte råkar rulla ner för en stol eller så).

Hur som haver. I går när jag låg nerbäddad i soffan hörde jag hur Miranda började stöka och böka med att ta sig ner i en slags kub med lock där man kan förvara saker. Jag fotade så gott det gick och självklart lyckades hon ta sig ner i kuben.

Kommentarer

  • Lutt säger:

    Nu vet ni vart ni ska börja leta om hon plötsligt försvinner =P

    2016-11-06 | 16:19:47
  • Lina säger:

    Japp. Om hon inte har fler såna här ställen 😜

    2016-11-08 | 19:19:26
  • Sofi säger:

    Är det så att hon är lite envis kanske? 😉

    2016-11-23 | 08:57:47
  • Lina säger:

    En aning kanske 😂

    2016-11-27 | 20:08:37

Kommentera inlägget här: