linasskatter.blogg.se

I denna blogg kommer ni få följa mina älskade (s)katter och deras vardag.

Knytten

Kategori: Underbara skapelser

Det här är Millies halvsyskon som blev infångade för någon vecka sedan.
Liksom Millie och hennes syster Lotta skulle de troligtvis inte överlevt om de inte blev infångade. Dessa bor hemma hos Mina så jag var och besökte dem för ett tag sedan. De måste matas var tredje timme ungefär, vilket även jag fick pröva på. Jag har aldrig nappflaskematat en kattunge förut:
 
De är så tokigt söta så jag blev kvar vid Mina några timmar.
 
Jättedålig bild då jag bara hade min mobilkamera och den klarar inte av att ta kloka bilder när det börjar bli mörkt. Här har i alla fall båda två somnat i min famn:
 
Några av Minas andra katter
 
Tosse:
 
Felice, som jag var med och fångade in i vintras:
 
Tindra & Mina:
 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
En annan halvbror till Millie:
 
Denna ståtliga kisse träffade vi när vi var ute och gick med jobbet:
 
Viktor:
 
En av grannkatterna, som Millie är kompis med:
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: