linasskatter.blogg.se

I denna blogg kommer ni få följa mina älskade (s)katter och deras vardag.

King och Millies månadsrapport

Kategori: King & Millies vecko/månads-rapport

Det framgår väl inte riktigt av fotot men här får Millie en kärleksbuff av King:
 
Millie och grannkatten. Just denna grannkatt är Millie ganska neutralt inställd gentemot, men grannens andra katt, Pepsi, är Millies bästis. De leker jämt med varann när de är ute samtidigt.
Grannkatten på bild gick balansgång på sin mattes uppblåsbara badpool häromdagen och försökte nå vattnet med tassen. Daniel, Lutt och jag bara väntade på att den skulle plumsa i och mycket riktigt så gjorde den det till slut. Men den hann knappt plumsa klart innan den var uppe igen :)
 
King älskar sin husse:
 
Mys-Millie:
 
Så här kan det se ut när Millie tokslocknat på min mage:
 
Millie and the bubbles:
 
Lite närmare:
 
"Hur ska jag få tag på bubblorna?"
"Jag kanske kan psyka dem"
 
"HA, I got you"
"Eller?"
 
"Kanske om jag välter den"
 
-----------------------------------------------------------------------------
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: