linasskatter.blogg.se

I denna blogg kommer ni få följa mina älskade (s)katter och deras vardag.

Ett inlägg fullt med bilder

Kategori: King & Millies vecko/månads-rapport

 
Börjar med lite katter som inte är King eller Millie.
Här har vi Agnes och Viktor som är Maddelutts katter:
 
Här är en katt som var på besök för ett tag sen. King står och spanar ut på henne/honom:
 
Cleo (den svarta) och Nelly (Nellie?) två Buttlekatter:
 
Felice, som jag och Mina på katthemmets fältgrupp fångade in i början av året (eller slutet av förra året). Felice bor för närvarande vid Mina och gör sakta men säkert små framsteg. Häromdagen fick Mina klappa henne:
 
Amadeus, som fångades in på samma ställe som Felice som även han bor hemma vid Mina numera. Amadeus är sannerligen en speciell katt med mycket personlighet. Jag föll pladask för honom redan första gången jag gav honom mat, långt innan han blev infångad. Amadeus lät sig alltid klappas och pratade gärna med en. Det var alltid lika svårt att lämna honom där på parkeringen där han "bodde":
 
 
Och här kommer mina älsklingar
 
Så här såg det ut när jag kom ut i köket en dag. Ena katten på diskbänken och den andra på bordet:
 
Fönstret är ett populärt ställe:
 
Är man trött så är man. Varför bemöda sig med att hitta en schysst sovplats när man lika gärna kan lägga sig ner där man befinner sig när tröttheten slår till:
 
I badrummet:
 
GODSAKER
Millie uppskattade semmeldagen:
 
Och båda uppskattade makrill i tomatsås:
 
Mys i sängen:
 
 Närsynt kisse:
 
King älskar att dricka vatten ur precis vad som helst, bara inte sin vattenskål:
 
Millie leker med husse:
 
Millie och King leker:
 
Funny pictures:
 
Blandade foton:
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • sara säger:

    Naw, amandus är jätte söt =)

    2013-02-24 | 16:35:18
  • Lina säger:

    Verkligen. Det syns att han haft ett tufft liv (han är ca 10 år nu). Det går liksom aldrig ur. Men oj vad söt han är. Och gosig =)

    2013-02-24 | 17:03:30

Kommentera inlägget här: