linasskatter.blogg.se

I denna blogg kommer ni få följa mina älskade (s)katter och deras vardag.

Mina fina ♥

Kategori: King & Millies vecko/månads-rapport

"Ge mig"
 
King kräver kvällsmys varje kväll (och matte klagar inte):
 
Ibland får King dricka vatten ur korken på en flaska. Ibland får han det inte. Här är ett sånt tillfälle när matte ville ha sitt vatten för sig själv. Som ni ser försöker King psyka vattenflaskan till att öppna sig. Han brukar knuffa och buffla på flaskan så den ramlar så det vill till att man kommer ihåg att skruva på korken:
 
"OPEN, DAMN IT"
 
-Titta in i kameran. -Okej, matte:
 
Asgarv:
 
Millie älskar att sova på min mage:
 
 
Några fler sova-på-mattes-mage-kort:
 
Studsbollarna försvinner på två röda här hemma och jag försöker hinna med att köpa nya:
 
Två trötta sambosar:
 
Ibland lyckas man ta riktigt heltokiga foton som detta:
 
 
Fick ett mms av Zandra häromdagen. Hon hade hittat dessa fina kuddar:
 
 
Min goseklump:
 
 
Lortiga tassar:
 
 

Kommentarer

  • Ho & Sara säger:

    Söta bilder =D

    2013-04-11 | 08:53:23
    Bloggadress: http://spilevink.blogg.se
  • Lina säger:

    Söta modeller resulterar i söta bilder :D

    2013-04-13 | 09:05:03

Kommentera inlägget här: