linasskatter.blogg.se

I denna blogg kommer ni få följa mina älskade (s)katter och deras vardag.

Vecka 49, 50 och 51 i bilder

Kategori: King & Millies vecko/månads-rapport

 
Den första december gjorde Millie ett stort framsteg. Hon klättrade självmant upp i Daniels knä och la sig tillrätta. Det är stort:
 
Grannkatt:
 
Jag har varit med Mina från katthemmets fältgrupp för att försöka fånga in några av de alldeles för många hemlösa katterna som finns runt om på ön. Här lyckades vi väldigt snabbt och smidigt fånga in en kisse på ca ett halvår:
 
------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 
Jag har en förkärlek för att ta kort på alla katter jag ser, även när det är för mörkt eller katten är för långt borta så min mobilkamera inte riktigt fixar att ta ens ett någorlunda bra foto. Ofta blir reslutaten så här:
 
Här är Millies syster Lotta (hon längst ner) samt Lottas bästis:
 
Millie bloggar:
 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: