linasskatter.blogg.se

I denna blogg kommer ni få följa mina älskade (s)katter och deras vardag.

Little D

Kategori: Doris

I gårkväll pucklade Doris på Mr D. Eller ja, det är väl att ta i, men han hade foten utanför sängen och då smög hon fram och slog till den med tassen. Lite senare satt hon på byrån bredvid vår säng och tittade längtansfullt på mina tår så jag gömde  dem under täcket snabbt som attan. Har jag seriöst hittat ännu en tåtuggare? 😱 

Häromdagen lämnade jag denna insekt i sängen och lämnade rummet för en stund och när jag kom tillbaka och tänkte fortsätta leka med Doris (som älskar dessa batteridrivna insekter) så var den puts väck. Jag letade och letade men den fanns inte att finna någonstans. När jag dan därpå skulle dammsuga slängde jag upp kattunneln i sängen och då ramlade insekten ur. Doris norpade den helt enkelt och gömde den i sin tunnel 😀

(null)

Nu när Dessie är en trattkatt så får katterna lite fler sorters mat så Dessie har något att glädjas åt och glad är även Doris, som tycker att krubb är AAASGOTT. 
(null)

I dag hade min kollega med lite gräs till jobbet till mina katter. Både Dessie och Doris har mumsat och lekt med stråna.
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: